hejsan hoppsan

ja nu sitter man hemma hos svärmor igen!! alla är å jobbar å jag sitter här själv.. jag skulle oxå vilja ha jobb!! jaja jag vet vad ni kommer säga. säg de inte! orkar inte höra nå mer...
ska jobba på torsdag igen.. lååångt dit.
men men!!

iallafall! ihelgen va jag hos pills på fredagen å hälsade på när dom festade lite!! sen på lördagen så va på vi fest på brynäs. sen åkte vi ner på stan, skulle ta ut pengar, ingen automat  i hela stan funka, gick till old saints och tog oss en cider å en öl sen gick vi hem.. lyckad kväll iallafall!

igår kom Jäder hem till oss. kollade film å jag gjorde mat till grabbarna. kände mig jätte hemma fruig! hahaha..
vi åkte hem till Ingela å sov här.
sen skulle jag inte jobba nå idag så jag har varit här hemma hela dagen! thomas kom hem en snabbis sen åkte han å jobba igen! :( tråkigt. men imorn efter jobbet så är han min BARA MIN!!

nu kom Emmi å leif hem, så jag ska kika lite när dom spelar WII!!

kram å hej!!


Kommentarer
Postat av: Leifi

Sena sig, Leifi här. Tänka sig läsa bloggi. Ten är pra som fan va.

2008-12-06 @ 00:47:39
Postat av: Elle

Du har fått en utmärkelse i min blogg för jag läser din dagligen. Kram

2008-12-09 @ 21:58:03
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0