åh länge sen..

... jag uppdaterade mig här.. :D
men iallafall! :P i fredags va vi hemma hos Johanna å firade henne å jessi!!
det va trevligt! massa trevligt folk å så. hehe god tårta å pajerna va oxå mummiga..!
va där ett bra tag! sen åkte vi med Peder Lamm (hihihihihihihiiii) ner till Interpool där dom spela lite. jag kollade bara på!
tog oss en prommis ner till Mingel å bar. men de va stängt.. hmm, gick vidare till hangloose.. skit lite folk! så vi hamna på BILAGAN
herregud säger jag bara. hur fan hamnar man där.. men men de va ok. väntade bara hela kvällen på att jessi.pills å fredde skulle upp å sjunga. men de hände ju aldrig!!
men tack iallafall brudar för en trevlig kväll!!


sen på lördagen va jag uppe med tuppen, jaaaa våran tupp går upp kl 10!  gick endå å la mej efter 04,00 ca!!
åkte till mamma. jessica skulle hålla på med crossen. thomas va ju i studion hela lördag så då hängde jag med.
sen hem. somna. sen åkte vi till Tennstopet. ååh mozzarella fylld kyckling filè med potatis klyftor.. mumma va gott,  handla lite popcorn sen  va jag bara hemma. thomas kom hem ganska sent från studion så vi tog en mys lördag!! :D

upp å jobba på söndagen.. skit tråkigt! men de gick bra. mickarna funka å inga lampor pajjade.. skönt. men jag fick ju skotta snö. inge kul. men som vaktmästare måste de ju göras :P hehe

jag är endå glad att de har kommit snööö. mys mys!!
men i skutan i morse va de inge skojj! blåste å skit.
men de va lugnare i gävle!


Nu sitter jag på jobbet! började kl 8 kommer i bästa fall sluta kl 18. OM DET GÅR BRA!! det återstår ju å se..
nä ni små barn nu ska jag göra en pall!!

kram å hej!

Kommentarer
Postat av: Elle

Heej .. svar på din kommentar, jo alltså jag tycker det är snyggt men inte när jag har för lång piercing och kommer ju inte ha råd att köpa mindre på länge därför det känns drygt..



Kul att du hade en trevlig helg iaf :) kramen

2008-11-24 @ 13:59:30
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha men hej! Den blixtrar precis lika mycket nu som då ;D haha

2008-11-24 @ 15:38:51
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahaha ja det var det ;P pinsamt om inte annat!

2008-11-24 @ 17:04:41
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0