Ännu en dag på Mittmedia!

japp nu sitter man här igen!! först skulle jag börja kl 12, sen skulle jag komma in till kl 11. sen ringde han imorse kl 10. kom in så fort du kan!! så nu är ja på gd! (fast har varit här ett tag nu! )
kommer nog bli ganska sent idag!! har en skiiiiit körning kvar.. 26 pall plus typ 80 kartonger på pall. sen 5 små pallar.. :(  fy fan.. men men!! synd marcus att du inte kunde jobba!!! skulle behövts. vet att du vill jobba med mej så de va svårt å säga nej va? hehe (jag vet att du läser min blogg) hihihihi...

aja vi får ses nån annan dag! :P

jag som ville till julmarknaden på friskolan idag! men baby får väl kolla å finns de nå skojj kan han köpa de!

nä nu är de snart min tur igen!!  går skit fort..


bye bye!

Kommentarer
Postat av: Pillan

Ja vi kan byta nån dag, du tar ungarna så kan jag jobba åt dig, hehehe..... Pussss <3<3<3<3<3

2008-11-26 @ 15:21:56
URL: http://pillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0