hamna på heartan

jadu jag följde med grabbarna ut igår, orka inte sitta å kolla på tv, då skulle jag ha somnat. lär ju göra nått ibland oxå!
Johan och Joel kom hem till oss.. satt å drack. hade skit trevligt! sen skulle vi ta en promis till söder. hmmm.. till en fest, men ägaren till festen va inte hemma.. hehhe. gick ner mot stan. sprang in på interpool och pinka. sen vidare till heartbreak! hade kul där. men mycke folk o skit ont i ryggen. så ja satt ganska mycke.
Rickard vilket stjärna du är.. du är så jäkla härlig!! din dans uppvisning va den bästa på länge! :D

nu sitter vi hemma hos thomas mamma, kollar på ladder 49! ska sova här. närmare för bejbi till jobbet! och jag har varit å fått lite massage!! de behövdes. men har lika ont än! JAG BRYTER IHOP!!!!!!!

men nu ska jag sätta mig i soffan å mysa med baby lite!!


Kommentarer
Postat av: Pillan

Gå in på min blogg, pillanns.blogg.se & läs rubriken GÖRT!!! DU har blitt utmanad......

2008-11-18 @ 00:51:18
URL: http://pillanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0