länge sen ja skrev....

sorry men har haft fullt upp! :D
har umgåtts med jessi pills å elle i helgen!! å som vanligt på nå konstigt sätt så spenderar jag å jessi större delen av vår tid i pärlan! :D hehehe
har inte gjort nå speciellt i helgen men har endå gjort mycke..
Jäder va hos oss i fredags. umgicks.. dom spela data, jag somna! thomas skjusa hem honom runt 03,30 ca... skit trött va jag! jobbade på lördagen men började kl 2!! hade bara en mässa sen kom thomas å jäder å hämta mej!! va hos oss jag gjorde mig iordning jessi hämta mej!!
va hos pills. sen åkte vi å köpte max :D minimål :D sen hämta vi Elle. kolla på nån skit film hos pills fatta inte vad den handlade om. jessi å pills somna! :D

haha sen jobb söndag sen hem till pappa fira fars dag! mys kväll sen med baby!!

nu måste jag springa å jobba!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

puss på dig gumman...

2008-11-10 @ 16:52:28
Postat av: Pillan

Ja jag va trötter ju..... :( Men tack för att ni va hos mig & nöjda mitt liv som ni alltid gör söt gumman min då.... Pusssss <3<3<3<3

2008-11-11 @ 00:02:02
URL: http://pillanns.blogg.se/
Postat av: elle

Svarar på kommentaren din här.. Nää jag har jätte dåligt blodvärde och blodbrist därför det bara rann när jag pierca mig för den pumpar ut för mkt så jag måste börja äta järntabletter nu.. Mne annars är de bra :)

2008-11-13 @ 20:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0