Torsdag!!

jadu snart har denna vecka gått.. ja har jobbat hela vecka.. konstigt.. länge sen man gjorde de.. hehe men de är ju bra!! är nog ledig från kyrkan i helgen hoppas jag! har inte kollat upp de än!
ska bara ta de lungt, jäder kommer på fredag å ska måla hos oss... yey blir så glad. kommer nog bli skit fint!!

idag har vi haft besök från karlstad.. ååååh vad jag gillar dialekten!!! saknar mormor, å peter å alla mina släktingar....
undra när vi ses igen!!
det va en chafför som hämtade pall som va från karlstad!

igår slutade vi runt 18,30 sen gick jag hem börja tok städa i köket å inne på toa.. va så uppe i varv att jag inte kunde lugna ner mej!! men sen när ja va klar med toa å kök så satte jag mig i sängen va HELT SLUT  då!! hehe då hade man varit igång HELA dagen.. somna sött gjorde jag sen kan ja lova. 
idag är jag helt stel i hela kroppen!!

nä nu ska jag smälta maten lite! sen är de jobb igen!! kram å hej!


Kommentarer
Postat av: Angelica

han peter har ja för mej var en rolig filur :) Du får komma ner nångång :D

2008-11-27 @ 22:51:37
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0