full späckad helg.

lååångt å seeegt inlägg.. hahahaha :P


ja ihelgen har jag hunnit med mycket.. ifredags jobbade jag 8-12 ca! sen gick jag å syrran å åt lunch på george!! mumms med varm macka med kyckling!
gick tillbax till GD. satt där ett tag, fick så ont i magen, skulle igentligen möta maria men jag pallade inte gå på stan pga min mage.. så tillslut tog jag mej i kragen å cykla hem! där satt baby å spela data spel.. mamma kom å hälsa på!! dom va väl här i 3 min kanske. sen åkte dom. kul att dom kom hmm... fick äntligen thomas att gå ifrån datan.. åkte till systemet och köpte födelsedagspresent till Mats som fyllt 25!! :D
skynda oss hem. tog mej en dusch å sminka mej å försökte hitta kläder att ha på mej.. hmm,
jessica och Ola kom å hämtade oss och skjussade oss till mats på brynäs.
hade kul. de där folket är skojjiga dom!!! hahahaha
sen kom Jessi och hämtade oss, sen åkte vi till fyllegrens garage. dom hade fest för han för han fyller oxå år!! men när vi kom hade han deckat redan!! ahahaaha men alltid skojj å träffa Pills å jessi. sötisar!
kom hem efter 03.00 nån gång ! kom i säng runt 04,00 ca! piss trött..

upp å jobba på lördagen kl 9! helsefyr vad trött jag va men det gick bra endå!! :D va lite seeeeg men de bjuder jag på! sluta kl 14,30. cykla hem som en dåre. hade skit brottom. kasta mej in i duschen å kasta på mej smink å kasta på mig kläder och till sist kasta ner alla grejjer i väskan!! ahhahahaha thomas hämta mig i lilla blå! va hemma hos syrran å åt lite gurka,morotar,skinka,ölkorv,baugette å dippar å grejjer. drack mig en grogg för att lugna ner mig lite!!!
gick till Läkerol arena, va hockey festen skiiit mycke folk 8180 pers va där. skit härlig stämming va de. meeeen brynäs förlora med 2-4 till Luleå!! faaaaaan. men jag hade kul iallafall!!
tog bussen ner på stan. gcik runt å tillslut hamna vi på CC puben. åt mat. va inte så skit nöjd. thomas fick kall mat å ola fick inte ens de han beställt å min mat va inge å skryta med!! men pappa,helene å jessica verka nöjd :D hehe
hamna på pitchers sen. sluta vår kväll med 12 kr burgare å milkshake på McD.

skit nojjig över att ställa om kl, va nervös över att jag skulle sova över. det är ju ingen höjdare. meen jag kom till hotellet i tid..(9) hade mycke att göra. alla rum skulle städas. fy fan. höll på till kl 15,30
hållit igång hela dagen. därför känns detta inlägg väldigt seeeegt. men hoppas ni orka läsa allt.

nu ska ja kasta mig i soffan å kasta i mej lite godis.. mycke kastande i helgen!! hihihihihihi...
nä pallar inte sitta här nå mer

puss på er alla... :D

SNART KARRO!!! jag är skiiiiit peppad .....yeeeeey

Kommentarer
Postat av: karro

hahahaha, du e så jävla go sanna :D

jaaa snart e d du å jag on the fucking road :)

2008-10-27 @ 11:52:51
Postat av: Angelica

va ska du o Karro göra då :) Låter som du haft en bra helg iaf :D

2008-10-27 @ 19:31:56
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0