kära blogg :D

jadu idag har det inte hänt så mycke..jobbade ett tag 8-14 gick ganska bra.. synd att "Bettan" inte var på våran sida :I men vi blev klar. så ja tog cykeln å cykla hem. hann inte vara hemma så länge sen kom baby hem!! inte ofta vi kan umgås efter hans jobb!! slutar oftast sent..
men nu har han åkt och repat... duktig min lilla trummis :D

ikväll är de DESPERATE HOUSEWIFES!! :D weee längtar.
nä nu ska ja ringa jessi. vi har bara snackat 2 ggr idag!! hahaha

imorn kanske jag ska träffa Maria å Carro får se om de blir så! skulle vara skojj! kanske jessi kommer in :D


till sist en tråkig nyhet! dom kommer inte laga pappas bil. det blev för dyrt :I faaaan alltså! jag gillade den!!
det är en Ford Galaxie 63,5 a :D




Kommentarer
Postat av: karrolicious

Nemen en jävla blogg jävel :) trevligt.

Skriv inga hemligheter om mig bara, då kmr polisi.

PUss påre <3

2008-10-21 @ 18:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0