"Det finns ingen här som tvingar dig att stanna, ingen håller en pistol emot din panna"

måste bara skriva först att de är jävla synd att du har gjort så här, jag litade fan på dej å nu gör du så här mot mina polare!!!

jahapp, nu sitter jag i skutskär hemma hos thomas mamma!! :D ska låna hennes tvättmaskin! skönt å få lite tvättat! får se om thomas hjälper mig! kan ju inte tänka mej att han gör de.. sa till han: du har väl inte ens sett en tvättmaskin... jo svarar han. i tidningar... :D hehehehe
ska sova här i natt för jag ska ha Emmi imorrn. thomas lilla syster. vi ska ner på stan å käka lunch på Mc D och sen ska vi till leklandet! Jessi å Saga ska med sen Pills å hennes små hjärtan! och hörde visst nu att Elle å Simon oxå ska med.
hoppas de blir skojj!!

och på fredag så ska vi ha fest på jobbet, men typ ingen skrev upp sej. men vi beställde mat sen kom folk å ville skriva upp sej!! verkligen inte kunde göra de när lapparna satt uppe. får se om maten räcker till. å nej de blir inte exotisk planka från ica maxi! va ett jävla tjat om de.. det blir braaaaa mat från skutan! :D
hoppas de blir skojj. vissa kommer väl bli fulla å dryga som alltid!! hmmm...

nä nu ska jag sätta mej i soffan å mysa lite med min baby!! skönt att han har höst lov. så man får lite tid med han!! :D


skepp å hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0