Onsdag!

jadu vaknade sent idag! skönt att sova ut ibland. :D hehe gick upp bädda ihop sängen, tog mej en dusch! sen kl 14 ca så skulle jag träffa Carro och Maria men Maria har inte hört av sej än. men kl är ju bara 18,30. hmmm man kan ju skicka ett mess iallafall!! jaja skit samma. kan kanske ses en annan dag :D

Jessi å Saga kom in till gävle å umgicks med mej!! vi gick runt lite sen åt vi en lite sen lunch. mys mys!! synd att inte Pills kom oxå med hennes hjärtan :D
 sen va vi till sätra en snabbis å sen handla.
åh cornflakes å mjölk!! drömde att jag va å handla de med jessi sen när jag vakna så hade vi inget av de hemma... hmm så jag va tvungen att köpa de... skumt att man drömmer att man är sugen på de. hahaha...

å nu sitter jag bara här. kollar på tv men de är ju bara skit..
hjärtat mitt jobbar länge idag! så när han kommer hem så blire korv med bröd. pallar inte göra nå mat. å han gillar ju de så  då blire så :D hehehe

men men imorn är de jobb på skit stället. men snart är de fest!!

nu ska jag kolla lite på tv!


In a while, Crocodile.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bara bra =)

2008-10-23 @ 11:34:21
Postat av: Angelica

Har du oxå blogg :D skojj skojj

2008-10-23 @ 13:53:25
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0