tjabba!!

jaha ska jag oxå försöka mig på en sån här då :D haha


idag har jag varit på stan med Maria,bebis å  Jenny! söt liten bäbis.. alla i min omgivning har barn tror jag!! pills har ju sina underbara små sötnosar Thyr å Ejjo!( Elin) :D jessi har sötnosen Saga!! ja jag får väl låna dom när jag känner bebis sug! :D hehehe

ja men iallafall va på stan idag i detta tråkiga höst väder, va skojj å träffa mina gamla klasskompisar.. känns som vi bara är de nu förtin. tråkigt!
förut va vi typ bästa polare. men IKKE!!

kan inte ens snacka med varann nå mer. ses aldrig å när vi väl ses så säger vi typ hej!!
saknar å ha henne som en nära kompis. men men man växer väl ifrån varan antagligen!! :( skit tråkigt
men man kan ju inte tjata på folk, känns som jag tjatar om vi ska ses eller nå.. varje gång samma svar.. självklart. men det händer inget!
känns skit töntigt å skriva att man saknar henne, men ja gör fan de.. men hon kanske inte är samma brud som jag umgicks med VARJE dag förut!! men men!! nu känns de inte som vi känner varan nå mer.. skit piss tråkigt! vi hade våra roliga stunder.. hehe..

nä nu ska jag inte tjata om de där nå mer..! :D om du läser detta kanske du känner igen vem du är :P


MEN det va skojj å träffas idag!


å nu sitter jag hemma å väntar på att thomas ska sluta men vem vet när de blir.. å då kommer han med maaaaat! som mamma har gjort!! HAHAHA bra å ha en mamma som gör matlådor till en!!

nä nu kanske man ska städa eller göra nått innan thomas kommer hem...

Kommentarer
Postat av: Hanna

roligt att du har en blogg :)

2008-10-20 @ 20:36:11
URL: http://hanna1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0