Torsdag!

Nu sitter man på jobbet och lyssnar på Johan Badh- inget med dej som är underbart..I like it!!
hmm. men bara 2 körningar kvar sen ska jag hoppa på bussen å ta mej till Skutan! hälsa på mamma lite!!
thomas jobbar sent idag oxå! så då fördriver jag tid hos mamma!!
i helgen ska vi  på Hockey. hoppas de blir skojj de är ju hockey festen. kommer nog vara skit mycke folk! sen ska jag, thomas. jessica, ola. pappa å helene ut å äta. det blir nog skojj!
25 års fest på fredag oxå!! :D party party
sen har jag lovat att ja ska jobba på hotellet i helgen. men de pallar jag! jobbar typ inge nästa vecka så får vila ut då :D

nu ska jag berätta en lite historia!

Sagan om en Finne


Det va en gång en finne som hette hmm vi kan döpa henne till Karro! hon bodde med sin mamma och stora syster Stella i ett radhus i sätra.
denna karro va en riktig bråkstake. hon sprang runt i gävle med niiiiven. sen vet vi inte riktigt vad som hände med henne. en dag försvann hon bara.alla letade i flera veckor efter henne. men ingen hittade henne.. hennes mamma stod på bron hemma å ropa på henne..
KAROLIIIIIIIINA det är maaat noooooooo ;D
men hon kom aldrig hem. 
 men det sägs att de finns en blond finne som springer runt på nordost med en kniv. som man ska passa sej för. kollar man henne i ögonen så blir hon tokig!! då jagar hon folk med kniven!!
sägs oxå att hon ofta håller till i tvättstugan väldigt mycke.
så avboka er tvättid. hon kanske sitter där å väntar. 
på nätterna kan man höra henne skratta från ett fönster med hennes onda skratt!!

the end


nu är det min pall!! löööööööv u KARRO :D


Kommentarer
Postat av: karro

HAHAHAHAHAHA..va knäpp du är :D hahaha

Då tänker inte jag gå ner till tvättstugan iaf :O vill ju inte träffa på nått psyko

PUSS

2008-10-23 @ 14:43:25
Postat av: Hanna

Rolig historia :) Gissa vem jag ska se ikväll??? Jo Magnus Carlsson :)

2008-10-23 @ 16:18:57
URL: http://hanna1984.blogg.se/
Postat av: Pillan

Hahaha den historien va bra den, :) Pusss <3<3

2008-10-23 @ 23:26:10
URL: http://pillanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0