låång vecka, låång dag!

ja va ska man skriva? jag är less på å jobba, men man ska inte klaga.. men ja har jobbat tisdag, ons, tors, fre (GD först sen hotellet) lördag, söndag, månd,tis, ons (8-20,30) sen ska jag jobba tors, fred, Gaaaaaaaah
Stella vill att jag jobbar lördag oxå! men ja pallar inte de.. 12 dagar i sträck nä ja måste få sova. sen är de jobb på måndag, ons, tors. sen FYLLER JAG ÅR...... wiii.. 25 bast fy fan. så i helgen ska de bakas pajjer.. mamma å jag ska ha paj bak. mysigt!

sen tvätta lite å så kanske!!

nä nu ska jag fortsätta jobba.. 8-20,30 idag typ. sen kl 20,30 ska jag åka direkt  till arlanda med jessica, hämta karl hennes.. somna gott sen när jag kommer hem :D

puss alla!


Kommentarer
Postat av: maria

hej hej! kramen

2009-04-23 @ 11:37:18
URL: http://whygin169.blogspot.com
Postat av: Eleonor

jobbigt att jobba så mycket i sträck =/ tur att du får lite ledigt i helgen. Jag skulle vilja jobba lite mer men inte så där mycket.



Ja snart blir du gammal hehe :)



Puss & kram

2009-04-23 @ 11:53:29
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: karro

På lördag blire mys :D



Jobba inte ihjäl dig brudjävel



pussi

2009-04-23 @ 14:20:02
Postat av: Martina

Shit, fick du jobba till 20:30 din stackare. Då förtjänar du att va ledig i helgen :)



Nu ska jag fixa svalget, hahahahaha!



Kramis

2009-04-23 @ 19:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0