Gotland, Visby, medeltidsveckan, grabbarna grus

Nu sitter jag i soffan i "våran" lya mitt i Visby. Innanför ringmuren å allt. har sån underbar lägenhet. fy fan vikken tur vi haft! haft jätte mysigt hittills, har gått runt å kikat i alla stånd kollat på alla medeltids människor. va nyss på en eld show. skit  pampigt. men satt på gräset i en nerförs backe. skit jobbigt tillslut! satt där i 4 timmar... gaaah. röven sov när man försökte ställa sig upp... hehehe!!! träffade en gamal klass kompis från barn å fritid. det va jätte kul. men helt plötsligt small de till i huvet, fick så jävla ont i skallen. va tvungen å gå tillbax till lägenheten å ta en huvudvärks tablett lägga mig i mörkret ett tag å lugna ner mig lite.. men nu är de mycke bättre! min baby va så snäll å stannade hemma med mig medans Jäder å Valpen är ute å festar... fy fan va läskigt de är när man får så ont... HELVETE ALLTSÅ....  


aja skit i de nu. imorn ska vi på en liten roadtrip, ska till fåröarna sen till lummelunda grottan. längtar.. kommer va piss lång kö. men hoppas faan inte de.. hoppas inte grabbarna grus tröttnar å vill hem. dom har ju sett de tidigare. de har inte jag... vill se de jätte gärna.. :D

sen på fredag ska vi till Jäders syster som bor i tofta, ska hälsa på å sen. sen blire fest.. hoppas de blir kul... sen på lördan är de oxå fest. sen börjar vår semester ta slut.. tråkigt!


men nu ska jag gosa lite med baby!! puss alla!


Kommentarer
Postat av: karro

Va roligt ni verkar ha det :)) Hoppas ni får en trevlig fortsättning, å att du e utvilad när du kmr hem. SärskrivarN å stavarN på dig ;pppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

2009-08-08 @ 08:00:21
Postat av: elle

Vad roligt att du har det bra :) hoppas helgen också varit trevlig :D

2009-08-09 @ 14:52:03
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag lever iaf....:)

2009-08-20 @ 17:10:24
URL: http://hanna1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0