GOD FORTSÄTTNING och GOTT NYTT ÅR! <3 <3 <3

Har inte skrivit på ett tag känner jag. men vi har inge internet hemma än. men ska snart fixa de.
börja känna oss lite hemma nu. Pappa har varit och tapetsera så vi är snart klar med de. han kommer och gör de sista imorn. SKÖNT!
så nu är de bara rumsbord, köksbort och typ nå vitrinskåp vi behöver.. bara å bara.. men de fattas.
men vi trivs som bara den. vill få undan alla kartonger och påsar vi har överallt. sen är allt tipptopp. :D

hade en mysig jul. va först på brunch hos Tess i skutskär, fick en döskalle väska av pappa! :D
sen åkte jag hem till mamma ett tag, thomas fira hos sin syster med farmor å farfar. jag å thomas fick en skit snygg ljus lykta och en god jul skylt typ (?) hehe.

sen skulle vi vara hemma hos svärmor Ingela kl 4, så missade lite Kalle!
där hemma blev de mat mat å mat. först åt vi traditionella julbordet, sen blev de lut fisk. sen fruktsallad med vanilj sås. sen öppna julklappar. sen fika vi, kaffe och bakelse. fy fasiken va mätt man blev..
massa fina julklappar fick ja oxå. en Lila skit snygg klocka som jag ville ha, en döskalleljus lykta från kosta boda. thomas å jag fick en dammsugare och en micro! + massa mer.

men hade en bra jul iallafall.
fest på annandag jul, va hos Tåti och Tessan. hade jätte kul. sen va vi till Cava. inge folk där uppe, men nere på monster va de folk, hade jätte kul. tappa min drink i golvet men sånt som händer.. :D haha träffa massa roligt folk.

nu jobbar jag, sen är de obligatoriskt möte med jobbe... shit pommes.. :P hehe


tack och hej! ha en underbar nyårs afton!!!


Over and out! :D


Kommentarer
Postat av: Jessica

När kommer de nå bilder då? På lägenheten menar jag. Ringer dig nu. Är nyfiken på mötet jue!!

2009-12-29 @ 20:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0