Less, Stressad och trött.

Behöver jag säga mer? än att allt jag skrev försvann. jäklar va de hoppa grodor ur min mun. *********.
är så stressad över allt. handla julklappar. fixa allt innan jul. ska leja bort städningen i vår gamla i allafall! nån som vet någon billig firma?? 
 
ja jag vet vad ni kommer säga. men timmarna räcker inte till, thomas och jag har 4 jobb som vi ska försöka hinna med. ja thomas har 3 just nu. kommer hem sent på kvällarna och då känner man sig inte så pigg på och göra nå.

sen nu dom senaste helgerna så har jag jobbat. jobbar denna helg oxå. Lucia gudstjänst kl 18 på lördag, sen mässa kl 11 sen dop kl 15 på söndag. sen är de jobb igen! :(  och när det är så här mörkt och trist hur fan ska man orka göra nånting över huvudtaget?? :(

aja ikväll blir de att jobba över oxå. det är konstigt att det är samma folk som får gå hem i tid och alltid jag som får jobba över? tål att tänkas på!

nu jobb... Bläää

Kommentarer
Postat av: Jessi

Snuttan, va jag saknar dig!!!! :)

2009-12-15 @ 21:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0