Gissa rubriken, TRÅKIGT...

Tråkigt att man inte får reda på saker å ting. Tråktigt att du inte anser mig som en kompis nå mer. Tråkigt att vi aldrig hörs av. Tråkigt att vi inte umgås. Tråkigt att vi inte åker våra buss resor. Tråkigt att de känns som jag mist dej. 
Tråkigt att vi säger att vi ska ses men aldrig gör de..

TRÅKIGT
är va de är.

***************************************************

nu börjar de köra ihop sej, jag börjar bli lite nervös. men vi kommer fixa de här visst?? hehe.. är inte så säker.
vet inte va ja ska skriva, känner mig helt tom i huvet.. men kanske ska hem till pills ikväll. om ja kommer i håg de eller om jessi ringer å påminner mig!

puss å hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hej på dig med!? ja de ska jag..

2009-02-05 @ 14:18:11
URL: http://jennyka.blogg.se/
Postat av: Anonym

sanna imorn gäller det!!! G-A-L-E-T.. vittula

2009-02-08 @ 20:54:21
Postat av: jenny

tack :)

2009-02-10 @ 11:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0