länge sen jag vet.. sorry....

men ja sitter typ aldrig vid datan hemma. bara när jag jobbar..
men sorry alla som är lite lätt less på mig för jag aldrig skriver.. :P
men nuså...
jag å karro har umgåtts massor senaste tiden... har aldrig varit i sandviken så mycke som nu. jo kanske när jag å Jenny va där.. de va tider de... hehe...

men snart är vi klara där hoppas jag. VITTOLAJNEN!!!!
WASABIIIIII, KARRO vi kommer klara detta GALANT :D

men det har varit kul att vara så mycke med dej snuttan! Tack för all mat du matat mig med... snart behöver inte vi vara passagerare snart är de vi som kör :D haha


nu sitter jag hemma hos Pillan, dom andra spelar poker med kriter, hmm. å jag sitter här,
ska nog snart åka hem el nå om de inte händer så skojj snart. är seeeg...
ska upp imorn å jobba på hotellet..



kan inte koncentrere mig så ja skriver väl nån annan gång! :D



PUSS PÅER!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: karro

ja för satana vi klara det :D Men om du kuggar så skjussar jag dig lätt till sandviken, sen får du ju såklart övningsköra med mig oxå :D haha neråååå

I love u my muminsanna <3

2009-02-20 @ 02:48:11
Postat av: Martina

Jag kan oxå skjutsa dig om du kuggar :)

2009-02-21 @ 21:27:24
Postat av: Sanna

Tack Päivinen flickorna..ni är snälla ni! :D

2009-02-22 @ 19:10:46
Postat av: Johanna

körkort på gång?! :)

HEJJA HEJJA!

2009-02-23 @ 15:11:40
URL: http://lenajohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0