J*vligt tung dag idag

usch ingen höjdar dag idag inte! syrran fick ta bort sina hundar idag!! alla 3. fy fan de känns fast de inte va jag som ägde dom!! men dom har varit med i mitt liv sen ja va 10 år typ.. så dom blir ju som en medlem i familjen!!
usch kommer kännas konstigt om man ska hem till jessica å dom 3 inte kommer å möter än!
men nu har hon ju nya hunden Puma. som kan va till sällskap för jessica. vikken omställning för henne då..komma hem å bara mötas av 1 hund när man är van att mötas av 4! :( nä fy bubblan..

Nu springer Max å jagar Mackan, å Salza morrar å Nellie får entligen träffa Mitzi igen! ♥♥♥♥♥


aja min huvudvärk är fortfarande kvar. fast jag tog huvudvärkstablett.. piss.. å det blir nog en lång dag idag!!








Nä nu har man ju tappat suget igen då. hur kommer detta bli!!! :( ♣


Kommentarer
Postat av: Elle

ja usch de måste va hemskt att behöva ta bort 3 stycken.. :(



Hoppas vi syns på lördag :D

2009-01-22 @ 20:31:58
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: Jessica

Inge roligt alls... Hoppas det går bra för dig/henne... /Kramen

2009-01-22 @ 23:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0