lång vecka,kort helg.

japp så ligger de till. har jobbat som en tok, igår höll vi på i 10 timmar. mina fötter, ben å rygg gillade inte de.. hehe blev en varm ducsh när ja kom hem.. skönt de.. älsklingen kom hem med sallad oxå.gott..
sen har de varit jobb resten av veckan oxå. ionsdags jobbade jag 8,00-17,30 på GD. tog bussen och jobbade på kyrkan 18,00-20,00 sen kom jag äntligen hem...
så vart tog helgen vägen. jo jag ska ju jobba söndag så den blir väldigt kort... :(

Aja nu är de fredag, jobbade först idag, sen hem en snabbis. jessi kom å hämtade mig! vi åkte till parkbadet i sandviken, jag jessi, pills,johanna,fredde, thyr, elin å saga.. det va skojj, att jag ens bada va väl ett under.. haha.. men de gick bra. så nu sitter jag hemma hos pillan å hon försöker få elin å thyr å sova. eller så har hon oxå somnat :P


hoppas man får åka till sjukhuset snart. vill hälsa på farmor.. stakkarn ligger där själv.. :(


gillar inte å bråka med dej, men du kan göra mej så lessen. fast du inser de nog inte själv...  puss påre iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0