nu va de långt mellan gångerna!

hehe men så kan de vara! sitter inte vid datan så mycke nu för tiden, mest när jag jobbar å jag jobbar inte så mycke nu!
har inte hänt så mycke.
haft en underbar jul/nyår! fick bra saker i julklapp!
sen på nyår jobbade jag först! sen skjusa jessica mig hem till Jäder, där vi åt mat å umgicks. det va skojj. drack å skåla på 12 slaget!
sen skulle vi på fest i gävle. men vi gick till max sen hem! hehe snacka med karro genom fönstret. :D har umgåtts ganska mycke med henne oxå. det är roligt! å snart ska vi ta körkort eller va säger du? lika bra å dra igång NU!!
det är när karro insett att vi INTE ska ta i sandviken!! SKÄRPNING KARROOOOOOO!      bara dej jag väntar på..
får se om de blir detta år :P hehe men de hoppas jag!!

sitter på jobbet nu! men slutar om 1 timme eller så! ska hem sen ska jag å karro ta en promis hoppas jag!! 

nä skepp å hoj på er.

Kommentarer
Postat av: Martina

D blir nog du som får inse att ni inte ska ta körkortet i gävle :)

Ni kommer nog att få ta i en varsin stad, haha

2009-01-08 @ 17:10:49
Postat av: karro

haha ja du gumman, d e nog du som får ändra dig :) SANDVIKEN HERE WE FUCKNING COME

..tänk sanna, alla kärringar där har ju pälsmössor

2009-01-09 @ 21:22:24
Postat av: Sanna

Martina ska inte säga nånting! har inget med saken att göra så de så!!



å nej karro du kommer få ändra dej! du har skämt ut oss i sandviken!! kan aldrig visa oss där nå mer.. hahahahhaa skojja..

2009-01-14 @ 14:59:30
Postat av: Martina

haha

2009-01-14 @ 18:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0