Maria Maja Ericsson

nu har jag förlorat alla. mormor,morfar, farfar å nu farmor. nu får de fan räcka. hon somnade in kl 02,30 inatt. lungt å stilla. men endå saaaaaaaaaaaaaaknar henne...
å inte gick de nå bra idag heller. jävla skit alltså. hade för mycke att tänka på hela enkelt. men bara ta tjuren vid hornen å göra om de. ;(
ingen lust å jobba när man mår så här. men va ska man göra??

aja men tack karro för idag. du är duktig du stumpan! puss påre :P

nu är ja less på allt som har med död å göra.


nä nu är de min tur!



känner mig helt tom. vet inte va ja ska göra? skratta el gråta eller bara lägga mig ner.....

Kommentarer
Postat av: karro

Gumman du har funnits i min tankar hela dagen. Allt kmr att ordna sig ska du se. Love u <3

2009-03-11 @ 20:19:01
Postat av: Anonym

tack gumman! tack för allt idag! löv u too <3

2009-03-11 @ 20:45:04
Postat av: Hanna

hej vännen!

vad tråkigt att höra. Det är aldrig roligt när man mister nån nära allt känns bara jobbigt.

Ta hand om dig!

kram

2009-03-12 @ 20:37:54
URL: http://hanna1984.blogg.se/
Postat av: jenny

Ledsen för din skull gumman!! Ha det bra! puss

2009-03-16 @ 11:35:57
URL: http://jennyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0