piss körning idag.

fy fasiken va dåligt de gick idag., fan oxå. va som jag glömt helt hur de är å köra en bil. fasikens bananer..
har umgåtts med karro hela dagen, först i sandviken sen gick vi runt i gävle. synd att angelica inte kunde komma å möta oss, men vi förstår att du inte orka.. kanske hinner ta de på lördag :D
nu sitter jag hemma hos karro, ska nog ta mig hem snart, för greys börjar om ett tag å de måste jag hem å se på!! :P

imorn ska vi oxå till sandviken, hoppas HOPPAS de går bättre då.. men de ska de väl göra. hmm...
nästa vecka har jag en lektin på 70 min sen direkt efter de har jag en till på 70 min!! 140 min körning shit pommes alltså.. men de blir nog bra.


ihelgen jobbar jag igen. tråkigt men de måste ju göras. :( nä nu ska jag nog pallra mig hem. umgås lite med min sambo om han är hemma.


puss å hej

Kommentarer
Postat av: karro

haha ja den dagen asså, helt kaos. Men fan nu fixar vi det här, annars får vi köra olagligt :) sen skjuter vi hans-erik å spränger stället :)

2009-03-06 @ 14:35:18
Postat av: karro

..förästen..VEM VARE SOM KASTAAAA??? -VEM FAN VAREEE?? -VAD FAN SKA JAG GÖRA MED MIN FUCKING SKJORTA???

2009-03-06 @ 14:36:26
Postat av: Sanna

"vi har glömt våran lilla kompis!! jaha har vi ingen bensin!!! Idiiiiii :D

2009-03-06 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0