25 + 25 = Sanna å Rickards 50 års feeeeest

vaknade kl 9 i fredags, de är inte likt mig kan ja säga, va skit stressad hela dagen. men fick inget gjort.. kl 15 ca kom martina å locka mitt hår :D najs. sen kom thomas med mat, skit hungrig va ja!! gjorde sallad å fixa å dona å så!! sen kom mamma å hämta oss. åkte till ceasar. ALLA pajjer va djupfrysta.. hmm. så ewe å mamma höll på å fixa med dom.. sen kl 19. kom alla... fan va skojj jag hade.. synd bara att tiden gick såååå fort... fick fina paket oxå!! synd att ringen va liiite för liten som ja fick av karro.. det va jäääätte fin! tack alla...

sen lekte vi. hade 5 kamp det va roligt... vi vann inte.
sen kl 23, tog vi taxi ner på mingel å bar.. typ bara vi där.. men vi hade skit kul. trubadurerna sjöng de vi ville höra. sen sjöng dom "ja må dom leva" för mig å rickard... hahaa


TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR 25 ÅRS FEST!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Neej, de va ju mitt lag som vann.... Tycker jag du kan skriva när du ändå beklagar att det inte va ditt!!! :) :) :)

2009-05-11 @ 14:23:26
Postat av: karro

Festen va super :) tack sj. Pussssi

2009-05-11 @ 16:58:53
Postat av: Eleonor

Hehe du har så rätt jessi, vi vann :) Men kvällen var jätte trevlig, glad att man fick komma :D

2009-05-11 @ 21:00:55
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: Madelene

Tackar :)

2009-05-12 @ 11:51:27
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: martina

Tack för en supertrevlig kväll. hade skitkul :)

puss o kram

2009-05-13 @ 07:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0