sjuk... :(

nu sitter jag på jobbet fast jag vill helst vara hemma å sova :D hehe.. mår inte bra. men imorn ska jag å rickard ha våran 50 års fest :D wee hoppas de blir kanon.. faaan  va kul de kommer bli!!
men hoppas jag är frisk tills dess.. ska hem å kurera mig sen. men har fan vart sjuk sen förra torsdan... :(
ska göra sallad å köpa jordgubbar å grejja. tänk om ja glömmer nått. hahaah bra de skulle vara!!! nej nej!!

snart kommer rickard å vi ska snacka om festen lite!!!


(har klippt mig! känns UNDERBART!!! )


puss å hej

Kommentarer
Postat av: Eleonor

jaa festen kommer nog bli skoj:D ska leta lite kläder att ha idag :O



tråkigt att du är sjuk :( hoppas det blir bättre :) Krya på dig.



Vill också klippa mig :) så skönt när de är nyklippt.. Kramar på dig

2009-05-07 @ 09:56:27
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0