Slut som människa!!!

Ja nu är jag inne på sista andningen känns de som!! är helt slut i huve å kropp å allt..
jobbade 8-21 på onsdan sen upp till kl 06,45 på torsdan.. jobb idag å sen ledig imorn lördag (JIPPIIIIIIIII) sen jobbar jag igen på söndag.. nästa vecka blir de jobb måndag- fredag. men de är bara bra!! ska jobba nu varje dag, GD först typ varje dag till kl 17. sen kyrkan 20 timmar i veckan  (plus vissa helgen) i 9 veckor.. 9 VECKOOOOOOOOR!!!!!!!!!!!!! ja i höst kommer ni inte se röken av mig kan ja säga redan nu.. jag kommer SOVAAA!!! HELA HÖSTEN! vaknar lagom till advent eller nå!!
men men man ska inte klaga!! HAHAHAHAHAAAA....


igår jobbade jag som sagt. gick en snabbis till stan å bytte en tröja med Karro. Jessi hämta upp mig i sin nya fina bil.. BETTAN!! skit fin stump. du har gjort en bra köp. undra bara när ja får testa den :D hehe!
sen åkte vi till Pillan. men ja hann bara till parkeringen sen kom Jessica å hämta mig! åkte å handla på citygross. alltså folk blir ju tokiga för att vissa grejjer är billigare.. men take a chill pill got damit... :D hehe rusa å knuffas å har sig.
sen åkte vi till pappas garage bytte jessicas däck å kolla pappas bil, allt är fixat tills imorn hoppas jag! CRUSING i nya bilen! :D hoppas de blir bra väder. soligt å fint.

sen jobb på söndan igen blä blä blä...


undra vad man ska göra i dag? krypa ner i soffan å äta min Ben & Jerry glass? hmm. nu jobb.

heippa!


Kommentarer
Postat av: karro

arbetsmyran no1. Vi åker till amsterdam i höst :p



Pusspåre

2009-06-03 @ 19:04:17
Postat av: Sanna

ja karro kan vi inte göra de :D fan va kul vi skulle ha!! hahaha

2009-06-04 @ 12:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0