faaaan allt försvann som ja skrev. **********

ok tar ALLT igen då. satan.
men i fredags efter jobbet så hämta vi Robban å Tess bil, åkte till skutskär fick mat av Mari och Fredrik. Fisk och pressad potatis,sallad och romsås, jätte gott.
va där ett bra tag. sen höll jag på å somna så vi åkte hem. hann somna i soffan innan vi skulle till Valbo och hämta Tess & Robban. skjusa dom hem till skutskär, tog Thomas bil hem. somna som en stock.

lördag: jag hade högmässa, sen dop. allt gick jätte bra förutom när ja skulle hem. fick inte ut nyckeln ur nyckelhålet.. gaaaaah skit förbannad. höll på i 10 min. ringde till vaktmästaren och skällde. De fixade sig, jag åkte hem.
gjorde oss i ordning. Tessan & Tåti hade Halloween fest, jag hade jätte kul. Helge hade bästa utklädnaden el inte. han kom som en tampong. Hmm.

söndag:  sov länge, sen kl 15,00 tog jag cykeln till kyrkan. hade Ljusgudstjänst, tände ljus för alla som gått bort de senaste året sen okt förra året! jätte fint. blev lite tagen på sängen när dom sa farmors namn. de hade ja inte alls i minnet!! men de va fint.
sen efteråt så åkte jag och Thomas till farmor & farfars grav och tände ljus till dom. jätte fint.
hem åt sibylla, sen gick vi på bio med Tessan & Tåti, trubbel i paradiset. den va rolig!
sen hem mös somna!! :D


hittade en bil på oss :D





Helge utklädd till tampong!!

 hahahhahahhaha :D

Kommentarer
Postat av: Martina

Gaaaaaaaah! Jag ser ju ut som en gammal kärring på den där bilden, haha

Klädde inte du ut dig till nåt på halloween? :)

2009-11-02 @ 19:46:03
Postat av: Sanna

nä stella du va fin! nä ja gjorde inte de, thomas gjorde de inte så då ville inte ja göra de själv! :D

2009-11-03 @ 10:40:55
Postat av: karro

hahah roligt innlägg :D



Men sanna vart e bilen då? som du hitta :p



Pussss

2009-11-03 @ 18:46:12
Postat av: sanna

karro: vaaaa??? :( har du svarat på mejlet? :P

2009-11-03 @ 20:26:12
Postat av: Jessica

Bästa!!!!

2009-11-08 @ 10:30:22
Postat av: sanna

karro ja skrev feeeeeel :P

2009-11-08 @ 18:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0