Gaaah va rädd jag blev.. :(

ska börja med och säga att jag fick nog en lättare hjärtattack nyss.. fy fan va rädd jag blev. balkongdörrn blåste upp. sitter med ryggen i mot den.. gaaaaaaaaaaaaaaaaaah.

aja, skit samma, har varit mycke jobb nu, men de är väl bra. :D men är helt slut. och vad är de för jävla väder ute.. 
liksom hallå väggen nu kommer jag.
men igår kom jessi in på jobbet utan att ja visste att hon skulle göra de. men de va skit kul. tack för de snutt. chefen sa tillochmed att ja blev på bra humör när hon kom. hehe
och idag kom Mackan in. det va oxå trevligt. så ni får gärna komma in och hälsa på om ni vill :P
haha men allt gick bra idag. slutade ibra tid.

skjusa thomas å pethman till fjärran sen hem. somna, lämna pengar till pillan sen åkte jag och åt på Tennstopet med pappa, jessica och Ola. mumma
Ola passa på, imorn rycker hans körkort ;P hehe inte bra inte bra...


suttit vid datan i 4 timmar tror jag! skojjigt


nä tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0