Dålig uppd.

sorry men de är ju säkert ingen som läser min blogg endå!! haha
men ja jobbar å står i hela tiden. har börjat packa lite smått, hoppas på att vi får flytta in tidigare.. :D skulle vara najs. :D

Karro har flyttat till Norge, :( tråkigt hoppas hon kommer tillbax snart. :D saknar dig!
har träffat Jenny å hennes lilla gullunge!! :D  jätte kul, har saknat henne. hoppas vi fortsätter träffas.
jessi har glömt mig tror jag! :P hehe lär ta oss tid å ses nu! :D

sitter på jobbet nu så de blir en kort uppdatering!!



nä göra en bur kanske!!
 Tack å hej!

haha dansar...

Kommentarer
Postat av: karro

Jag läser din blogg :D så ofta ja hinner iaf, men med tanke på din uppdatering så räcker det med 1 gång i veckan haha :)



saknar dig oxå <3

2009-10-09 @ 18:58:16
Postat av: Jessica

Klart du inte e glömd min älskade vän... Och ja, trots otroligt dålig uppdatering så läses bloggen av mig me jämna mellanrum.. :) I kväll e de vi!! Puss

2009-10-10 @ 09:30:02
Postat av: elle

jag läser din blogg :P och försöker kommentera när du skriver nått inlägg :)

Kul att ses igår, ha det bra

2009-10-11 @ 09:50:48
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag läser oxå din blogg. Men du måste uppdatera den OFTA, annars finns d inte mkt att läsa :)

2009-10-11 @ 17:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0