Okt. 25, 2009

denna helg gick med en jäkla fart. söndag redan, jobbade till kl 17 i fredags, gick ganska bra för min maskin iallafall, men de gick värre på den andra. hmm fick lägga i några tusen för hand. men Kenneth fixade de.
skyndade hem, hann bara byta om sen kom Jessica och hämtade mig. åkte till Valbo.
Bara för man har pengar så hittar man inget.. blir så less.
sen åt vi på Tennstopet. mumma!! :D hem. han sitta lite vid datan, sen kl 22,30 åkte jag till GD, jobbade till kl 03,00 tror jag hon va, cykla hem. somnade inte förens efter kl 04,00!!

Vaknade kl 10 ca på lördan, fick inte sova ut, thomas väckte mig för han va uttråkad. tack för den! åkte till Ikea. shoppade för 3700kr.
haha känns bra. köpte Tv bänk och ett vägg skåp i svart klarlack!! + 2 skit snygga lila lampor! :D

somnade när jag kom hem. skööönt. thomas väckte mig, ja va snäll och skjussade han till sin kusin. jag va lite stressad. körde hem, parkera. gick mot våran port. kom på FAAAAAAAAAAAAN hade ingen hemmanyckel. fick ta bilen och åka till Thomas och ta hans nyckel. då va kl 17,45 ca. Kl 18,00 skulle vi möta pappa. men hann hem och fixa mig lite. som tur va hade jag hunnit duscha tidigare..
hann snacka med Karro i camen lite. mysigt och nu sitter jag och väntar på att hon ska komma in igen. men de verkar inte som om hon kommer :(

sen kom Jessica och Ola och hämtade mig. möta pappa och Helene på Texas Long Horn på söder, åt mat där. det va gott,dit ska man nog gå igen!! :D dom släppte av mig hos Strand. drack äntligen en Asti. som jag har längtat!! haha.. slutade kvällen på Helt Enkelt. inte så jävla kul. kom hem i bra tid. skönt!!!

söndag. tog en till sväng till ikea. handla lite till. hahaha. lite små grejjer.. handla på Ica maxi sen hem. thomas gjorde mat och jag låg och damm torka.. hihihi. skööönt. och nu sitter jag här, ska snart göra lite taco dip. sen kolla på philip och fredrik. sen en film och mysa med hjärtat!
börjar kl 12,00 imorn UNDERBART!!!

på tisdag ska jag äntligen göra naglar. fasiken vad jag längtar. kommer bli så fint. hela jag känner mig mycke finare när man har fina naglar. visst låter skit löjligt, men alla tycker inte lika som tur är.. :D

Stella, fan vad jag är avis på dej, få träffa en snygging sådär.. Tack för bilden iallafall. sönder tittad! hahaha



denna lampa fast i lila. skit snygg.mumma!hihi Lilla syster.I like Bettan!

just de glömde, köpte ju en massa Betty Boop saker från H&M. I LIKE :D

Kommentarer
Postat av: angelica <3mamm till liam<3

Tack tack :D:D Allt bra me dej då?

2009-10-26 @ 08:45:17
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Martina

ja, hade varit mkt roligare om du hade varit med.

Bilden är tagen speciellt för dig :)

2009-10-27 @ 18:42:18
Postat av: karro

inte lite stressad man blir av att läsa den där texten. haha. kände hjärtat i hundranittio.

Kom in på msn nuuuuuu. du e aldrig inne sammtidigt som mig :( Sayfur sa att du hade ringt 2 ggr igår oxå :(

Hope I see u soon. Puss

2009-10-27 @ 19:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0