Helg?

ja i fredags lämna christer oss på jobbet, hade fått en genom gång på hur maskinerna nere i källaren funkar, en KORT genomgång!! Hmm. första körningen gick bra, men sen gick de käpp rätt åt H*****E!!! tidningar över allt utom där dom ska vara..  men blev klar. gick upp från källaren..
körningen efter de. hmmm.. skulle bara rätt ut inga konstigheter. men de gick inge bra de heller. körde flera tusen över upplagan. men va fan ska man göra?
men kom hem till slut..

sen på kvällen åkte ja till Pillan en sväng. dom drack jag höll på somna. blir så av å jobba 10 timmar tror jag! :D hehe men sen åkte jag hem.
soooooooooooooov länge på lördan. thomas åkte å repa, jag hade en lugn hemma kväll. har ju inga kompisar.
jo jessi kom förbi en sväng! hon hade chicken bits med sig! mumma!! haha. sen kollade jag på film. 2 samtidigt faktiskt! :D svårt å bestämma mig!! haha

sen jobb på söndan. mässa kl 11 sen musikmässa kl 17! hann inte ens hem i mellan, åkte till Ikea sen handla, köpte film, sen släppte av Thomas hemma, jag tog bilen till kyrkan. Han gjorde mat när jag va å jobba.! MUMMA!!


å nu sitter jag på jobbet igen! :D weeeeeeee ;/


puss


Kommentarer
Postat av: Martina

Hahahahaha, tuff dag på jobbet? garvar läppen av mej...jag dööör :) skulle velat se alla tidningar ligga ÖVERALLT :) (Nu sitter Karro å skakar på huvet åt min dåliga humor) :)

2009-10-19 @ 19:08:52
Postat av: Jessica

Fullspäckad helg låter det som... Men de bästa va väl den tid du fick spendera me din allra bästaste vän... Jessica

2009-10-19 @ 19:24:33
Postat av: Jessica

:) :) :)

2009-10-19 @ 19:25:23
Postat av: karro

hahah. ja martina humor på topp :)

2009-10-27 @ 19:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0