Naglar!

igår va jag ledig från jobbe. skönt!
träffade Jenny och Edwin på stan, sötisarna. Edwin va vaken den här gången, det va kul, haha fika på George sen en liten tur på stan.
åkte med mamma till skutskär, va hos henne åt mat, sen handla lite smink hos ingela. sen hann jag hälsa på Jessi lite innan mamma skjussade mig till Lena. hon gjorde mina naglar.
är skit nöjd. jätte fina med lite lila strass stenar :D
lite svårt och använda händerna men man lär sig ju!!!

nu ska jag jobba igen!

karro jag väntar å väntar. du är aldrig inne :( IKVÄLL då är jag inne! Puss


Tack Stella :D

Jenny och Edwin förra gången vi fikade ;D

Jenny Och Edwin

Kommentarer
Postat av: Jenny

måste ha nå lösenord för att komma in :(

2009-10-28 @ 20:25:05
URL: http://jennyka.blogg.se/
Postat av: Jessica

Gick det bra igår?? Finns de någon katalog man kan titta i i efterhand?? Kramen

2009-10-30 @ 07:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0