Ok Ok

sorry om jag är dålig på å uppdatera! :D haha har ju inget liv så har inget o skriva om!!
jobbar som en galning, när ja inte jobbar så jobbar jag lite till! men när ja inte gör de så är ja hemma å degar å får ångest!
men snart så ska vi flytta, blir nog kanon de. hoppas jag på. vill flytta nu. är så mycke tjafs men våran lägenhet nu, ska knäppas kort å grejjer å fixas å donas. men vart fan ska vi göra av våra grejjer. nä de är de ingen som tänker på. dom är så stressad. men va blir inte vi då.. blir så less. man ska aldrig hyra av nån man känner. de har jag lärt mig nu!

ja vill göra nå kul, men vad? har ni nå förslag?

nä som sagt nu måste ja jobba! puss påer!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tänker på dig å hoppas du inte stressar ihjäl dig :) Hjälpa till vid flyttningsdax ska jag göra.. Påminn mig bara :) :) :) <3

2009-10-13 @ 16:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0