trött,sjuk å less.

sitter på jobbet, hoppas dom kör snart. vill hem... hehe har bara varit här 1 timme... men endå.
är sjuk. så kunde inte träffa Jenny igår. de va lite tråkigt. men vill ju inte smitta dom. men får ta de en annan dag! :D
va på jobbet igår en sväng, de va jobbigt kan ja säga när man har feber, men lärde mig nya maskiner så de va inte så jobbigt! sen gick jag hem å soooooov! thomas kom hem å gjorde mat, potatis klyftor och korv. mumma.. sen tok städa vi hemma. jag städa toa å thomas tog kök, sen i vardagsrummet!
men fan va jobbigt de är och hålla på när man inte mår nå bra. men Mari å Ingela kommer idag och orkar inte höra nå gnäll så lika bra å städa!! Hmmm..
men ska försöka göra ett ryck idag när jag kommer hem om jag orkar.

hoppas de går bra idag Jessi, ring om du vill!!


puss å kram på er.!



vill inte vara sjuk :(
min babe gjorde varm chocklad till min onda hals igår, sötis!!


Mys
Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0