Påsk påsk påsk!!

ja nu är man ledig i några dagar, fast jag jobbar söndag i kyrkan, sen röd dag på måndag. men ja jobbar på GD iallafall, piss. men bara ca 3 timmar. annonsbladet ska ut..
hmm men lite ledigt blir de.

och idag åker vi på kryssning, ska bli så j*vla roligt. Thomas och Tåti har bokat och planerat och de viktigaste betalat resan och överaskade mig och tessan med den. jätte mysigt kommer de bli. bussen går 15.40 från gävle. så jag ska nog börja göra mig klar! packa å grejjer. undra om ja ska färga håret? hmmm.. vettefan om jag orkar.. hehe

men nu ska jag försöka börja organisera lite!!

ha en bra PÅSK ALLA!


puss å hej <3<3<3<3


SANNA <3 THOMAS

Kommentarer
Postat av: karro

Glad påsk :)

Hoppas du hade d super på kryssningen!!

Puss

2010-04-03 @ 19:42:01
Postat av: Eleonor

Glad påsk :) Hoppas du hade det trevligt på kryssningen..

2010-04-03 @ 20:21:10
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0