Freeeedag!

gissa vart jag är, joo jobbet vart annars.. :( har jobbat måndag-fredag( dubbelt på fredan), lördag, söndag(dubbelt på söndan), mån,tis,ons,tor,fred. ledig imorn lördag sen jobbar dubbelt söndag.. JAG ORKAR INGE MER..

men ikväll ska vi på julbord, är inte skit taggad, men kommer kanske bli!! hoppas maten är gooood! sen vet jag inte vad som händer.

imorn ska jag iallafall till valbo med Bästa Karro. hoppas jag inte blir så dålig! haha. annars får karro köra!! kommer bli kanon.

livet går fortfarande upp och ner. önskar bara att jag kunde vara skit glad och lycklig varje dag, men de är jag inte!! :(

gick bra och sova hos mamma iallafall, inte alla dagar de gör de.. men inatt sov jag hyggligt iallafall!!

nä nu ska jag jobba lite!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0