helgen!

ja ni. i fredags va de ju julfest!! hade de ganska kul endå.. man ska nog inte ha för höga förväntningar. då brukar man få roligast!! och de blev skojj!!
vi kom till heartbreak kl 18 och va där till kl 02,00!! haha men va inte as kalas. jag verkar aldrig bli de...
men kom hem kl 3 ca. somna direkt. sen på natten kl 5 ca vakna jag och mådde skit illa. trodde jag skulle spy. får panik då. så satt och skaka inne på toa ett bra tag! som tur va så kom de inge... va vaken kanske 3 timmar.:( satte kl på 10 skulle ju till valbo med Karro, men stängde av och låg till kl 11.

men hade en trevlig dag i valbo med karrolajnen!

men fick inte alla julklappar köpta!! ;(

nu ska jag åka till frissan!!

hade så bra kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0