jaa snart flyttar man!

och de är med blandade känslor, blir bara jobbigare å jobbigare, trodde de skulle bli lättare å lättare, men jag kommer nog åka ända ner i botten när jag väl sitter där i min nya lya. helt själv.
första egna lägenheten. det första jag hade i skutskär va leifs. och där va ju thomas lika mycke som jag, sen bodde jag på berget i skutskär. egentligen min första men thomas bodde där lika mycke som jag, så då kändes de inte som om jag bodde själv. så nu ska jag klara mig på egen hand.. LÄSKIGT tycker jag!
men jag har fått fast jobb. alltid nått. skrev på pappren igår. så de känns skönt.

va och lämnade nyckeln till drottninggatan igår. fy fan de va jobbigt och se MIN älskade lägenhet helt tom! :( jag älskade verkligen den lägenheten och tiden vi hade de. jag vill ha tillbax den känslan!

jaja inget och göra åt nu!

jag har skrivit lite med hon som har min lya nu. kanske får nyckeln ikväll eller imorn förmiddag, de skulle ju vara kanon de!! :D
så ett litet ljus i mörkret.


jo jag har köpt en skit snygg tv. en LED tv 46 tum! skit nöjd är jag! sen handla jag gardiner igår. jag gillade dom!

så har jag dessa bakom! ;D najsigthar dom här bakom dom med löv!



så här ser typ min tv ut!
Yeeeeey

Kommentarer
Postat av: Martina

Förstår att det känns lite tungt nu. Allt har gått så fort. Hoppas allt blir bra i slutändan. Och hoppas att du kommer att trivas i lägenheten. Annars kan du få bo i min klädkammare för någon hundring i månaden :D

Och vi måste ses någon dag!!!! Det var alldeles för längesen nu :(

Kramis

2010-12-30 @ 18:04:13
Postat av: Sanna

ja Martina, nu är de tungt, men som sagt allt ordnar sig nog!

ja vi lär styra upp nått.

2011-01-07 @ 14:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0