detta är kul å läsa när man kommer till jobbe efter att ha varit hemma några dagar!!!

My Eriksson

Jag tycker att det är intressant att se hur du faktiskt tar åt dig. Det råkar ju vara så att jag har fler människor i min släkt än just er. Men eftersom du nu reagerade så är det ju något i ditt undermedvetna som gör att du känner dig träffad och kanske med all rätt?

Och visst de senaste åren har jag inte hört av mig till er speciellt mycket, men det har ju sina anledningar. Och jag tycker absolut inte att du ska sitta och anklaga mig för att inte ha hört av mig innan. Du som vuxen kvinna kan inte sitta och säga att jag som för bara några år sedan var 13 år skulle höra av mig. Jag tycker att det är på tiden att du och alla andra på din sida utav min släkt tar ansvar för allt ni har sagt och gjort.

Både du och farmor, plus alla dom andra, har i alla år suttit och sagt vilken jävla idiot Morgan är och att jag ska hålla mig borta från honom. Farmor har till och med sagt att hon trodde att han hade en hjärnskada och diverse psykiska problem som kan följa med en hjärnskada. Men nu är ni bästa vänner? Så hur kommer det sig då att du för inte alls nå länge sen sa att han var en idiot som bara försökte anklaga Anna och alla andra för allt det han har gjort, att han var ett stort pucko som jag borde hålla mig borta ifrån och aldrig förlåta, hur kommer det sig att han nu är världen bästa bror? Och nu ska jag helt plötsligt glömma och förlåta? ... Visa mer

Ni är alla såna jävla idioter så det är helt sjukt. Tror du inte att jag fattar vad ni håller på med? Ni sitter och försöker provocera mig och försöka få en reaktion från mig. Här kom den, jag hoppas att ni är nöjda. Det är kul att se hur ni alla som har snackat skit om varandra och sagt hur mycket ni hatar den ena och den andre helt plötsligt är stora fina släkten. Det är jätte kul om ni kan samsas för ni lär inte ha speciellt många fler. Speciellt inte med tanke på vilka referenser ni använder er utav.

Juste, Morgan sa att jag skulle få bekräftat från dig vilken stor idiot min mamma är. Så det kan du väl berätta nu? Det är ju också liter roligt med tanke på att du alltid har varit så trevlig mot henne och att du alltid har sagt att jag har en sån fin mamma. Och den gången då jag var i Karlholm och Morgan kom in och sa att det inte ens var säkert att jag var hans barn för att man aldrig visste med min mor. Den gången sa du att han var en sån jävla idiot och att du fattade inte hur kan säga något dylikt.

Men jag tycker att ni borde lära er att kommunicera med varandra, det är rätt så viktigt om man ska ljuga och koka ihop historier. Ni säger ju hela tiden emot er själva men ni är för korkade för att inse det.

Och som du märker så är jag inte ett dugg rädd för att låta hela världen inse vad fan ni håller på med. Jag har inget att skämmas för, det är det ni som har. Och som jag sa tidigare, inlägget var kanske inte ens riktat till er.

hahaha, säger du åt mig att hålla mig åt sanningen? På riktigt? Du sitter ju och ljuger mig rakt upp i ansiktet! Varje gång jag har blivitt uppvaktad så har DU suttit och sagt att jag inte borde ta någon kontakt med Morgan. Sluta var så jävla feg för att erkänna att ni har gjort fel. Och jag blandar inte in några ''oskyldiga'' i det här. Skärp dig. Och du behöver inte skicka ett meddelande där du skriver att du alltid kommer tycka om mig och min mamma. Återigen vågar du inte stå för det du tycker. Visa att du är vuxen, för en gångsskull.




TACK SÅ JÄVLA MYCKET MY! om vi är så jävla dumma i huvudet å jag vet inte allt. varför har du inte sagt nå tidigare? varför har du följt med när vi firat jul och firat dej när du fyllt år? varför ville du ses då? är du avundsjuk på att vi har såååån bra kontakt med DIN pappa och att inte du har de? eftersom du drar upp massa gammalt skit så vi ska bli ovänner igen? är de det du vill. Folk kan förändras vettu!! vi kom inte överens med morgan förut( jag håller mig helst utanför Morgan,mamma och ewwes alla bråk) men nu kommer alla jätte bra överens. å han är världens bästa bror!! Varför kan inte du fatta de. va fan kommer allt de här i från nu??? mamma å ewwe frågade om allt va bra?  då flippar du? 
och du vill inte blanda in nån "oskyldig" vilka är de då? eftersom du skriver " Ni är alla såna jävla idioter så det är helt sjukt" då lär du ju mena alla oss.

vi ska ta ansvar för de vi säger och gör? vad är de vi har gjort dig såååååå ILLA?
Är det nån som kokar ihop historier så är de ju du?

det är fan du som får visa att du BÖRJAR bli vuxen, du är fan 19 bast eller nå!!  börja tjata om nå jävla skit när du va 13 år!va fan är de för mening..??? SKÄRP TILL DIG FÖR I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: -----

Det roliga i det hela är att ingen berättar "sanningen" för My, som ni väljer att kalla det(För det är tydligen bara ni som har rätt, ingen annan)

Alla andra har tydligen fel. Jag förstår inte hur VUXNA människor kan helt och hållet attackera en flicka på 18 år? Vad fan tänker ni med egentligen? Om ni nu är så vuxna, visa det. Hantera det som en vuxen människa. Att skriva ut sånna här saker på facebook och bloggar är inte särskilt vuxet.

2010-02-23 @ 14:45:58
Postat av: Sanna

du som inte ens vågar skriva ut vem du är..

vadå sanningen??? vadå attackera en 18 åring? är ni störda? ja men fråga då varför HON den lilla flickan på stakkars 18 år, varför de va hon som skrev ut de på FACEBOOK!

2010-02-23 @ 16:48:30
Postat av: Anonym

Åh jo, visst vågar jag det, men mitt förnamn lär knappast tala om vem jag är. Och eftersom att jag inte vet ditt efternamn så gör det ingen skillnad :)Jag menade på att ni som vuxna ska väl inte sänka er till hennes nivå, om hon nu gör fel i att skriva ut saker på facebook/bloggen.

2010-02-23 @ 17:00:16
Postat av: Anonym

Samtidigt som allting hon skriver inte är riktat till "er", men ni verkar onekligen tro det. Iallafall ifrån vad jag har läst. Och med sanningen menar jag att My har blivit tillsagd att "Vi vet sanningen, kom till oss så ska vi berätta allting" och så vidare.

2010-02-23 @ 17:03:30
Postat av: Sanna

men snälla ni! berätta sanningen för oss VUXNA människor!!

2010-02-23 @ 17:04:26
Postat av: My

Anledningen till att jag följde med när ni uppvaktade mig förut var för att jag trodde ni var annorlunda. Och anledningen till att jag tar upp det nu är för att Morgan tog upp det nu. Allt jag ville var att få veta sanningen men när man ville det fick bara en massa lögner till svar. Och som jag sa, blogg-inlägget jag skrev var kanske inte ens riktat till er. Men det här var jävligt intressant att se faktiskt! Haha.

2010-02-23 @ 17:07:51
URL: http://mysjolander.blogg.se/
Postat av: Sanna

man blir ju jävligt irreterad på att hon skriver en massa skit. dra upp gammalt nu liksom? VARFÖR?????

2010-02-23 @ 17:09:53
Postat av: Sanna

vadå inte till oss?? "Det råkar ju vara så att jag har fler människor i min släkt än just er. Men eftersom du nu reagerade så är det ju något i ditt undermedvetna som gör att du känner dig träffad och kanske med all rätt?" sen matade du på o på o på? så de va inte till oss?? SKRIV NAMN DÅ! då är de ju du som varit falsk som följt med oss ut å ätit varje gång vi bjöd ut dig! satt vi å ljög för dig? snacka vi skit om någon då???????? trodde vi var annorlunda? hur menar du? hur många ggr va du inte ut med oss?? Snälla

2010-02-23 @ 17:12:48
Postat av: My

Jag har inte varit falsk. Men ja då har ni suttit och snackat skit. Och sen en dag bara ändrades allt. Och nu är det ni som är falska som inte vågar stå för allt ni har sagt. Men som jag redan har sagt så jävla många gånger att jag snart storknar, ni kan leva med det ni tror är sant. Jag VET vad jag har hört och det kan ingen ta ifrån mig.



Och fyfan vad fjantigt att ni anklagar mig för massa saker och att jag blandar in ''oskyldigt'' men ni kan sitta och nämna Mamma och Pappa. Dom har inget med det här att göra. Möjligtvis att dom blir jävligt förbannade nu när dom ser vad ni håller på med. Men jag tänker inte ta denna diskussion med dig eller någon annan längre då ni är så jävla trångsynta och det är som att prata med en nedbränd vägg. Vissa människor blir visst aldrig vuxna.



Ja... borta. Det kan man nog säga.

2010-02-23 @ 20:52:21
URL: http://mysjolander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men lägg ner dina historier!!

NÄ va fan har jag med de här å göra?! jag vill att du säger EXAKT vad jag har snackat för skit!?!?!?!?

2010-02-24 @ 08:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0