.....

ja nu sitter jag på jobbet, vet inte varför vi inte kör, segt. har bara 1 körning kvar, hoppas de går fort så jag kan gå hem, känner mig inge pigg. men men iallafall shit va de började snöa helst plötsligt, å pappa har de bra i Thailand... :D fick sms av han imorse.

jag hade de jätte skojj på fredan, först mat på Olles, MUMMA åt kyckling burgare. sen gick vi hem till Elle ett tag och drack, sen tillbax till Olles. såg Lillasyster utanför så Tessi går fram å frågar hur Martina mår (en annan historia) och sångarn säger: Är det du som är Sanna! Martina, snacka du om mig hela kvällen eller.. hahaha.
henne såg man inte skymten av på hela kvällen. skulle vart vi som gick ut men hon va borta större delar av kvällen!!
men jag hade skit kul iallafall, hejja på martin oxå :D hihihi.

aja sen va jag ute i rörberg och åkte bil på is. fy fan va fort de gick! men de va skojj. sen jobbade jag på söndan, men allt funka. helt chockad.. :P

Jadu Jessi de kommer bilder när vi fått ordning i lägenheten å de kommer ta tid!

tack å hej

Kommentarer
Postat av: martina

hahaha, ja prata om dig ganska mycket, hihi! Synd att jag inte va me på hela kvällen.....får ta igen d en annan gång :)

2010-02-10 @ 09:48:58
Postat av: elle

Det var en trevlig kväll :)

2010-02-10 @ 22:19:58
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0