Less less å åter less

idag är jag som rubriken säger. LESS! orkar inte vara kvar på jobbet. fy fan. har ont i magen och mår piss. kommer nog bli sjuk ;( de orkar jag inte med!!
helgen har varit lugn å skön! martina kom förbi en sväng å hälsade på i lördags. sen jobbade jag söndag! när jag kom hem stod de 3 stora fina röda rosor på bänken till mig med ett jätte sött kort!! sötisen min va snäll å köpte de till mig!

imorn rycker naglarna, nu har jag tröttnat. hehe kanske gör naglar igen nån gång! :D men nu räcker de... :D hehe


nä nu ska jag jobba!


LYCKA TILL IDAG STELLA!!! :D

Kommentarer
Postat av: elle

Mysigt att du fick rosor igår på alla <3 dag :) Hoppas du haft en trevlig helg

2010-02-15 @ 20:13:21
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0