nä nu jävlar

3 inlägg på 3 dagar..haah

nä men idag är jag less. vill inte vara på jobbet, vill bara hem å lägga mig under täcket!
sen blir jag less för de är fint väder ute, kallt men fint! å här sitter jag i nån jävla bunker å ser inte nå dagsljus alls!! ;(

men hoppas ja ska träffa systrarna Päivinen idag iallafall då blir jag på bra humör, bara av att veta att ja ska se dom el nån av dom känns bra! så ja hoppas *håller alla fingrar*
vill ju se tjockis karro :P hehe söt hjärtat!

nu ska jag ta mig an dom där j*vla tidningarna som kommer,


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen karro idag :(

hade gärna velat träffas.



fölåååt

2010-02-11 @ 16:30:26
Postat av: Martina

Ja, vi e sveriges häftigaste systrar. ALLA vill hänga me oss! :D Fick garva rejält idag, tack för d :)

2010-02-11 @ 21:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0