oj oj

2 inlägg på 2 dar.. snacka om uppdatering :P haha!!

men sitter på jobbet, har stått still i 1 timme snart. en rem i pressen har gått sönder, typiskt. så segt. bara för man har planer så blire så.. skulle hem till Jessica idag för Ola fyller år, sen tvättstuga kl 19! får se om vi ens kommit iväg härifrån då. Joo men de måste vi, men iallafall, dom håller på å limmar remmen nu, men de kommer ta ca 40 min innan de e klart. undra om jag ska gå hem och sortera tvätten medans.
det är de som är skönt med å bo 5 min från jobbet! hehe :D

aja undrar jag vad du snacka med dom om Stella liten! :D kanske inte vill veta!

aja nu kommer folket på jobbet å dom bara kollar vad jag skriver så nu slutar jag! puss påer!




UPPDATERING!!!
Nu har vi suttit från kl 11 ca, blev en massa strul uppe men remar å grejjer. kom igång nu 14,40 :( gaaah blir en lååååång dag detta!!


Uppdatering igen!!!!
Kl är 17,00 och jag är fortfarande kvar på jobbet! :( min arbetstid slutar nu!! men bra med övertid om jag vill vara ledig nån dag! :D hihi.
nu snart är de min sista BUUUUR! yes

Kommentarer
Postat av: Anonym

sannasannasanansananansnansansnansnsnansnansnsnannnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2010-02-10 @ 12:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0