segast.

ja jag är nog seg på å skriva här, men de är ju endå ingen som läser så skit samma känner jag!

men jag, thomas, mari och fredrik åkte till vemdalen i torsdags. va där tills i söndags.
hade jätte mysigt. hade köpt ny jacka och täckbyxor, och nya gogels (vet fan inte hur de stavas :P ) sen en  ny mysdräkt! :P
gick och hyrde skidor, har inte åkt sen jag va typ 7 år. dom lura upp mig i en skit brant backe. blev skit less. ja de sluta med att jag tog av mig skidorna och gick ner för halva! haha. men kunde inte ha tagit nån lättare backe i början. så man fick känna lite på skidorna. men IKKE. men de gick bra iallafall tycker jag!

basta varje dag, och åt fin middag. men vi hade de hur bra som helst, synd att man va tvungen och åka hem. :(
som kallast hade vi -23 men de gick och vara ute iallafall. lite kallt när man åkte upp i liften och när de gick nerför. men de va lugnt! :D


På torsdag ska jag på seans. undra hur de går. har nån något att säga mig? de återstår och se? :D


Lillasyster på fredag.. wiiiie snyggingen :P haha


Kommentarer
Postat av: Martina

JAG läser ju din blogg, bara d borde ju få dig att uppdatera den lite oftare :) Såg bilden på dig i dina goggels..snygg du va :) Human fly! :) Ja på fredag får du se din snygging :D

2010-02-02 @ 20:25:16
Postat av: Jessica

Sknar dig!

2010-02-02 @ 23:47:32
Postat av: elle

Jag läser din blogg :) Roligt att höra att du hade det trevligt i vemdalen.



Kanske ses på fredag om du ska med och äta innan lillasyster :)

2010-02-03 @ 15:38:15
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0