tack

Ni som läser min blogg, ska försöka uppd. oftare. men har ju inge liv, vad ska jag skriva om :D hehe.

ikväll ska jag på seans. är lite nervös faktiskt. men MYCKET förväntansfull. kommer bli hur spännande som helst! :D får se om man får ut nå av de hela. kan man gå igen sen.

ihelgen är de Lillasyster som håller i underhållningen :D hehe, han är en liten läckerbit. tycker inte ni de?
sen ska jag jobba på söndag. ja just de. måste ringa å kolla om ja jobbar lördag. gör de nu på engång :)
Wiiiiiiiiiiiiiiie INGE JOBB LÖRDAG! har aldrig varit så glad i hela mitt liv :P hehe nä nu tog jag kanske i. men de lättade upp mig dag iallafall :D

sen ska jag träffa Suzie på söndag, om hon kommer ihåg de.. ska umgås lite å så.
nä nu ska jag kolla om vi kör nån gång!


Puss påer

Kommentarer
Postat av: Martina

Niiiiiiiiiiice me en ledig lördag :)

Själv jobbar jag som vanligt...blää

2010-02-04 @ 17:31:18
Postat av: Jessica

Va faan sanna. väntar ju fortfarande på bilder på lägenheten då man inte fick komma upp å kolla när man hade vägarna förbi!! :)

2010-02-09 @ 11:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0