faaaaaaaan

skrev just ett så jäkla glatt inlägg om vikket bra humör jag är på. meeeeeeeeen så försvann allt.
men lika glad för de är jag men gladast är nog räven! :D
haha solen lyser så fint in i vardagsrummet! och vi har fått internet hem, men trådlösa funkar inte som de ska, så sladden åker ut, därför försvann förra.
men de jag skrev är att jag är på så bra humör, hoppas ingen förstör de bara. thomas tjatar meeen glad är jag endå.. haha, enda som fattas är en betjänt som kan komma och städa å diska lite här hemma. NÅGON FRIVILLIG???   hehe

puss påer

ska åka och äta nu, så ha en bra dag alla!! :D


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag kan komma å städa å diska lite om jag får något fint för besväret :)

2010-03-12 @ 20:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0