jadu vart ska jag börja?

är så jävla less på att man försöker prata med folk och man får lika mycke svar som jag får när jag snackar med soffan hemma.
man pratar och berättar nått. men får man nån respons? NEJ. ja en nickning i bästa fall. men nu är ja less på de.

MÅSTE MAN GÅ TILL EN PSYKOLOG FÖR ATT NÅN SKA LYSSNA OCH SVARA NÄR MAN PRATAR!??!?!

nä nu har jag tröttnat. tänker vara likadan mot folk de ska ni ha klart för er.


å skriv inte "men du kan prata med mig" för vi vet alla att de är skit snack.

de är jobbigt i såna här lägen när Thomas jobbar hela dar känns de som!! hinner aldrig prata med han!! men idag har jag bokat dejt med han! wee.. ska prata å prata å prata med han så örerna blöder.. :P  <3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0