känns som en bra dag!

känner mig pigg och på ett bra humör!! hoppas de håller i sig! haha fast man är på jobbet, men vi har bara 1 körning sen ska vi ut å äta lunch idag! sen vet jag inte. ska kanske städa lite, kasta gamla tidningar som bara samlar damm!

sen ikväll är de träning i storvik. vet inte riktigt om min rygg pallar med de. är inte 100 i den än. men ska ta de lugnt! ska göra övningarna som sjukgymnasten gav mig! :D

ja just de helgen. hade en trevligt å händelsefull helg.
jobbade i fredags, tog en fika med jessica å pappa. sen skjusa thomas och tåti till mackmyra för whiskey provning! medans dom va där så gick jag å tessan runt i valbo. väldigt lite med folk, skööööönt!
hämta upp grabbarna efter 20,00 ca. hem dom drack lite. Jag tog en cider och ett glas Baja päron! MUMMA! sen gick dom på pub. jag somna!! haha

Lördag. jag vaknade och va ganska pigg kl 07,15 helt sjukt. så tidigt vaknar jag inte ens när jag ska jobba! la mig å kolla på tv. somna, pappa ringde kl 9. hämta rumsbord hemma hos Tess sen till mamma och hämta saker. sen fika vi på hedvigs trädgård el va de heter. trevligt trevligt!!
hem somna lite. thomas va på Ceasar.
Karro kom hem till mig ett tag! det va kul. kolla gamla foto album! hahaha OMG! hon börjar bli lite rund om magen nu! mys snuttan!
sen tog jag bussen upp till Camilla. hade skit kul. hamna på bilagan! ahha men de va jätte roligt. Pills snuttan å jessi snuttan kom in traskande!! :D
hamna hemma hos strand på natten! gick hem runt 04,30!!

vakna kl 10 på söndagen. sega hela dan.åkte till Ikea med jessica å Ola. hämta thomas bil. handla lite. tess å tåti va med. köpte american take away! sen kolla film hos dom! sen hem. somna som en stock! :D


usch va hemst att den där 19 åringen frös ihjäl. usch usch usch!!


oooj de blev ett långt inlägg. hoppas ni orka läsa allt!!

Kommentarer
Postat av: karro

ja magen växer på :D

Haha ja albumen va d kul att titta i. Kändes som vissa kort va knäppta igår, tiden går fort :)



Puss darling

2010-03-09 @ 10:25:51
Postat av: Eleonor

Låter som en händelserik helg :) Hoppas allt är bra med dig..



Det är väldigt hemskt att Johan gått bort, ibland går det fort :(

2010-03-10 @ 14:40:31
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

elle: kände du han bra eller?

2010-03-10 @ 17:02:32
Postat av: Eleonor

Nej det gjorde jag inte:( Vi pratade ganska mycket bara..

2010-03-11 @ 15:05:02
URL: http://lillenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0