snart är helgen slut =(

ja nu är de lördag natt. martina gick nyss hem. skönt å ha folk bo nära en. :D
thomas å gänget kom förbi en sväng. trevligt. livat.. haha

ja idag har jag varit på 60 års kalas. thomas mammas karl fyllde. massa gott att äta som vanligt hos famlijen Olsson! inte undra på att man gått upp i vikt sen man träffade thomas.. :D

igår va jag hemma hos syster tess. hon bjöd in mig,jessica,ewe och mamma på lite mat å så. det va trevligt. men jag blev less. skulle iväg på fest med tessi. men de blev så sent så jag blev bara trött så jag åkte hem!!! eller jag å jessica åkte å kolla efter en volvo jävel som höll på å köra in i hennes bil! haha. sen åkte jag hem! :D

nu ska jag snart gå å lägga mej å sooooova.. länge oxå. så jävlar om någon ringer å väcker mig imorn!




puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0