Dr Karro! =)

Tack Karro min underbara vän! :D
nu sitter jag på jobbet. är äntligen klar. ska snart packa ihop och pallra mig hemåt. kanske fråga nån om en sväng på stan, men har såååån träningsvärk sen träningen igår så jag vet inte om jag pallar!! :D haha får gå hem å lägga mig istället! :( men senare ska jag på promis med Stella liten! :D

En sak jag tycker är JÄVLIGT konstigt är att **
 hatar alla i min familj, det har hon TYDLIGT vissat. men endå går de och vara "vän" med vissa av oss!? det är väl jävligt konstigt. och att dom vill ha kvar henne som "vän" är för mig jävligt svårt att förstå. efter att hon snackat så mycke skit som inte ens är sant? Hmm.

aja livet leker just nu det känns bra. men jag känner mig lite kluven med allt just nu, har ingen aning om varför! hmm!
men de botar Dr Karro sen!! haha!

nä nu lyssnar jag på Loke Nyberg. lyssna på han. han är gryyyym!

puss alla mina vänner!

Kommentarer
Postat av: karro

den nöten ska vi allt knäcka :D

dagarna bara flyger förbi å vi träffas aldrig, måste ses NU!!

puss

2010-05-29 @ 12:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0